Tips of klachten

Klachten: als wij niet aan je verwachting voldoen

Heb je tips of klachten? Het kan zijn dat wij niet aan jouw verwachtingen voldoen. Dat vinden we erg vervelend. We horen dit dan graag van je. Samen met jou en je financieel adviseur zorgen we dan voor een oplossing. Dat lukt het snelst als je telefonisch contact met je financieel adviseur of met ons opneemt.

Klacht oplossen

Je kan ook je klacht per e-mail aan ons doorgeven op info@financieelfit.nl. Vermeld in je e-mail de volgende zaken:

  • Je naam, adres, e-mail en telefoonnummer
  • Een omschrijving van je klacht
  • Een inschatting van je eventuele schade (stuur bijvoorbeeld een nota als bijlage)
  • Hoe jij denkt dat we je klacht naar tevredenheid kunnen oplossen

Wanneer kun je antwoord verwachten?

Als wij je klacht hebben ontvangen sturen wij je direct een ontvangstbevestiging en we nemen jouw klacht in behandeling. Vervolgens informeren wij je zo snel mogelijk schriftelijk inzake het besluit. Indien dit de behandeling bevordert, informeren wij je telefonisch. Jouw klacht zal ook worden geregistreerd.

Indien je het niet eens bent met ons besluit, of de klacht wordt naar jouw inzicht niet afdoende behandeld, dan kan jij je binnen 3 maanden nadat wij je op de hoogte hebben gebracht van ons besluit wenden tot:

Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
T 070-333 89 99
F 070-333 89 00
www.kifid.nl

Sluit menu Mijn Financieel Fit Mijn Financieel Fit
Zoeken
Maak een gratis afspraak